Tinik, akik arra vágynak, hogy YouTube-sztárok lehessenek
Tömött sorokban állnak ugrásra készen, hogy sztárok legyenek, de valószínűleg soha nem lesznek azok.
Tömött sorokban állnak ugrásra készen, hogy sztárok legyenek, de valószínűleg soha nem lesznek azok.
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
Egy tanácsadó szerint a magyar cégeknek le kellene válni a Facebookról.
A Gadget Bar, a Bartók Béla úton, a Gellért térnél VAN.
A fura bútorok, amiket az óvodai játszóterektől a horgásztanyákon és a legkülönbözőbb profilú fesztiválokon át a síparadicsomokig megjelentek az elmúlt másfél évben, egyszerű, használt autógumiból készültek. Kreatívak és elnyűhetetlenek, de ha mégis meghibásodnának, Érden, egy kis családi műhelyben, háromnegyed óra alatt készek legyártani belőle akár egy teljesen új darabot. A bérbe adásra – de egyre inkább a kereskedelemre is – épülő rendszer olyan alaposan kidolgozott, hogy van, aki el se hiszi, mindezt az egyetemista, első céges Szépvölgyi Gergely találta ki.
És ez Magyarországon is gyorsan el fog terjedni.
Angelina Jolie-val beszélhet az, aki 50 dollárt fizet egy nem létező cégnek.
Két 13 és egy 12 éves fiú az új popsztár csapat az USA-ban.
A német sportszergyártó cég minden fontos pozícióban megnyerte a marketingcsatát.
A tavalyi győztes eddig minden évben megduplázta a bevételét.
Egy nyugdíjas tábornok az új sztár Amerikában, aki kisvállalkozóknak ad vezetési tanácsokat.
A Gravityt választotta partneréül a világ egyik legnagyobb videós platformja
Marketinges volt az amerikai nő, 57 évesen elveszítette munkahelyét, sütis vállalkozásba fogott, és nagyon bejött neki.
Két magyar céget mutatunk be, amelybe idén összesen 700 millió forintot fektetett be két hazai kockázati tőkés társaság. Az egyik nagyon könnyen, a másik nagyon nehezen tudott megállapodni a befektetőkkel. De hogyan tárgyalnak a kockázati tőkések, mit akarnak, milyen szempontok vezérlik őket? Mitől lesz vonzó egy pénzre áhítozó kisvállalkozás? És min lehet elcsúszni?
Az Együtt-PM közérdekű adatigénylést nyújt be a belvárosi ingatlanértékesítési gyakorlat feltárása érdekében. Juhász Péter állítása szerint Gianni Annoni négyzetméterenként 180 ezer forintért juthatott hozzá egy Arany János utcai üzleti ingatlanhoz, holott a környékbeli üzlethelyiségeknél akár az 1 milliót is elérheti a négyzetméterár. Az V. kerületi önkormányzat állítja, nem az étterem helyiségéről, hanem egy belső udvarról szól.
Egy német cég abból lett nagyon gazdag, hogy felhőalapú rendszerben listázza a felhasználók teendőit.
Meghívta üzletfeleit egy ottalvós kerti partira a nyaralójába? Többnapos csapatépítésen vesznek részt egyikük vidéki házában? Akkor fizessen az önkormányzatnak idegenforgalmi adót!